sobota, 23 maja 2020

złodziej nie brzmi dumnie!

 Świat jaki jest każdy wie,  bez zaskoczenia można się spodziewać wszystkiego. Natomiast internet, to niezmierzona otchłań, gdzie znajdziesz  największe skarby ale także śmieci. Zyskasz  przyjaciół, którzy zawsze pomogą i wrogów, którzy zniszczą ci życie. Niemniej dzisiejsze netowe znalezisko zaskoczyło mnie zasmuciło i zwyczajnie łapy mi opadły.  Moje obrazki i rysunki są bezczelnie powielane i sprzedawane w internecie. Człowiek , który, to robi podaje link do mojego bloga tylko po to, żeby klient mógł sobie wybrać i zamówić jakąś pracę. Interes chyba idzie dobrze, bo mam bardzo dużo wejść na bloga właśnie z Azji. Mój "marszand" najwyraźniej czuje się bezkarny i wcale się nie ukrywa, ma konto na fejsie i ogólnie nie wygląda by był skrępowany całym tym procederem.


Z pozdrowieniami,
am

2 komentarze:

  1. Skandal, nie mam pojęcia co można zrobić. Tak na rozum zwrócić się do prawnika, ale pewne jest tylko że zapłacisz honorarium, czy przerwany zostanie proceder- już nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nieodparte wrażenie, że niewiele mogę zrobić.

    OdpowiedzUsuń